wtorek, 8 kwietnia 2014

Zostałam nominowana do nagrody  ,, Liebster Award".

Czy wiecie co to jest ,,Liebster Award"?
,, Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,, dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował."

 
Moje odpowiedzi na pytania zadane przez prowadzącą blog: www.fantasymilosc.blogspot.com:
1. Wolisz trampki czy koturny? - Wolę trampki ;-)
2. Co robisz zaraz po obudzeniu się? - Idę do łazienki.
3. Czego nie lubisz jeść? - Nie lubię jeść żołądków, wątróbki i serc.
4. Dlaczego założyłaś bloga? - Ponieważ chciałam dzielić się recenzjami książek z innymi.
5. Ilu osób ze swojej klasy nie lubisz? - Trzech...
6.Wytrzymałabys dzień bez komórki? - Jeden dzień bez problemu.
7. Czy chcesz iść do Nieba? - Tak.
8. Lubisz różowy? - Nienawidzę.
9. Jak często chodzisz do dentysty? - Częściej do ortodonty.
10. Twoje największe marzenia...? - Mieć psa haskiego.
11. Co byś zrobiła gdyby przejechał cię samochód? - Jeśli przejechałby mnie samochód to bym nie     żyła ;-P

Ja nominuję następujące blogi:


 
Zadane przeze mnie pytania to :
1. Jaki kolor lubisz najbardziej?
2. Wolisz jeansy czy dresy?
3. Wolisz długie czy krótkie spódnice?
4. Jaką porę roku lubisz najbardziej?
5. Jaki gatunek książek czytasz najchętniej?
6. Na co zwracasz uwagę kupując książki?
7. Podoba wam się mój blog? (www.przeczytanepolecane.blogspot.com)
8. Macie przyjaciółkę?
9. Wolicie góry czy morze?
10. W jakim województwie mieszkasz?
11. Jakie macie zwierzęta?


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz