piątek, 4 kwietnia 2014

"Piękne istoty" - Kami Garcia & Margaret Stohl

   Sięgnęłam po tą książkę, ponieważ jej okładka przykuła moją uwagę. Po przeczytaniu opisu książki postanowiłam ją kupić. Książka tak mnie wciągnęła, że przeczytałam ją w jedno popołudnie. Po jej przeczytaniu po prostu musiałam kupić następne części. Książka ma niesamowity i niepowtarzalny klimat, którego nie poczułam jeszcze w żadnej książce.
    "Piękne istoty" to wspaniała historia w klimacie gotyckiej powieści grozy, która uwiedzie cię od pierwszej strony. Książka opowiada o niesamowitej miłości obdarzonej Leny i nastoletniego Ethana. Ethan mieszka w nudnym miasteczku w Południowej Karolinie. Od miesięcy śni mu się ten sam sen. Widzi w nim tę samą dziewczynę, której nigdy nie spotkał. Pewnego dnia do jego klasy dołącza nowa uczennica. Okazuje się ona... dziewczyną ze snu. Lena zamieszkuje u swojego wuja Macona. Nie pasuje jednak do mieszkańców Gatlin. Ethan zakochuje się w dziewczynie, a ona odwzajemnia uczucie. Zdradza chłopakowi swoją tajemnicę. Aby uratować Lenę i ich miłość, Ethan próbuje znaleźć sposób na uniknięcie tragicznego losu. Czy mu się uda? Czy nie narazi przez to kogoś na niebezpieczeństwo?
    Ta książka pochłania bez reszty, po przeczytaniu pierwszej strony po prostu nie można się od niej oderwać. To najlepsza książka fantasy  jaką czytałam. Polecam ją naprawdę bardzo gorąco i gwarantuję, że zachwyci każdego miłośnika książek fantasy. <3

  

11 komentarzy:

  1. Zachęcająca recenzja, choć przez ksiażkę nie przebrnęłam :) Jak dla mnie to nie jest najlepsza powieść fantasy...
    Ps. Nie powtarzaj ciągle słowa ` książka`.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejną recenzję dodam jutro ok godziny 15.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstaw mi jakiegoś komentarza:)
    www.fantasymilosc.blogspot.com
    A jakiej książki napisesz recenzję?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęcasz mnie do przeczytania ;)
    Zapraszam do siebie:
    http://najwazniejsze-w-zyciu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar przeczytać, po przeczytaniu recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czytałem całą serię... Super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też czytałam całą serię. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiłam na tego bloga przypadkiem, ale się cieszę bo jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog... <3

    OdpowiedzUsuń