niedziela, 6 kwietnia 2014

"Dwie połówki pomidora" - Ida Pierelotkin

    Dostałam tą książkę na  moje 11 urodziny. W tym wieku się nią nie zaciekawiłam, ale po roku znowu po nią sięgnęłam... Wciągnęła mnie bez reszty, Przeczytałam ją w jedno popołudnie. Na ogół nie czytam książek obyczajowych bo mnie nudzą, ta była świetna, pomimo, że napisała ją autorka o której wcześniej nie słyszałam.
    Zuzanka nie zamierz ulegać magii "Zmierzchu" (osobiście polecam) i nie może zrozumieć dziewczyn, które upodabniają się do Belli. Sięga po powieść dla zabicia czasu, aby mieć zajęcie w bezsenne noce w ogródku działkowym, na którym zaszywa się po kłótni z rodzicami i ucieczce z domu. Niespodziewanie lektura zaczyna wciągać Zuzankę. Pewnego dnia poznaje dwóch chłopaków: odpowiedzialnego Zielarza i zwariowanego Carlita. Po bliższym zapoznaniu się z nimi, Zuzanka staje przed trudnym wyborem: "Kierować się sercem i wybrać Carlita, czy kierować się rozumem i wybrać Zielarza?".  Koga wybierze i co wyniknie z ich znajomości? - przekonaj się czytając tą niesamowitą książkę.
    Bardzo polecam tą powieść, jest napisana bardzo dobrym językiem, który czyta się bardzo szybko. Osobiście nie czytałam innych książek tej autorki (mi. "Ala Betka", "Papa nie świruj!" i "Co ma piernik do wiatraka"), ale mam zamiar nadrobić te zaległości.

11 komentarzy:

  1. Fajna recenzja. Choć do książki nie chce mi się sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Zostałaś nominowała do nagrody ,, Liebster Award". Na moim blogu znajdują się pytania, na które masz odpowiedzieć na swoim blogu. Życzę powodzenia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja zachęcająca. Przeczytam książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka jest pojedyncza czy w serii?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog. I chyba przeczytam książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wszystkie pozytywne komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem chyba jedynym chłopakiem, który czyta blogi o książkach, ale twój blog jest wspaniały...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem fanem twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim, a szczególnie chłopakom, bo naprawdę jest mało takich, którzy czytają blogi o książkach

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem chłopakiem, a blogi czytam.

    OdpowiedzUsuń